Veronika Tasner
Personal investigador
Universitat de Ljubljana
Veronika Tasner, de la Universitat de Ljubljana, és una investigadora i professora amb un sòlid historial acadèmic en l’àrea de l’educació. Es va graduar en Psicologia i va obtenir un doctorat en Educació. Tasner és coneguda per la seva contribució a l’estudi de les dinàmiques d’ensenyament i aprenentatge, amb un enfocament particular en la formació dels docents i l’ús de tecnologies educatives.
La seva recerca es centra en l’impacte de les tecnologies en l’ensenyament i l’aprenentatge, amb especial atenció a com aquestes eines poden millorar l’eficàcia educativa. A més, Tasner està implicada en el desenvolupament de metodologies innovadores per a la formació de mestres, explorant com les noves tecnologies poden ser integrades de manera efectiva en els entorns d’aprenentatge. La seva obra inclou diverses publicacions i articles en revistes acadèmiques, i ha participat en múltiples conferències i projectes de recerca internacionals.
Biografia:
Veronika Tasner, de la Universitat de Ljubljana, és una investigadora i professora amb un sòlid historial acadèmic en l’àrea de l’educació. Es va graduar en Psicologia i va obtenir un doctorat en Educació. Tasner és coneguda per la seva contribució a l’estudi de les dinàmiques d’ensenyament i aprenentatge, amb un enfocament particular en la formació dels docents i l’ús de tecnologies educatives.
La seva recerca es centra en l’impacte de les tecnologies en l’ensenyament i l’aprenentatge, amb especial atenció a com aquestes eines poden millorar l’eficàcia educativa. A més, Tasner està implicada en el desenvolupament de metodologies innovadores per a la formació de mestres, explorant com les noves tecnologies poden ser integrades de manera efectiva en els entorns d’aprenentatge. La seva obra inclou diverses publicacions i articles en revistes acadèmiques, i ha participat en múltiples conferències i projectes de recerca internacionals.