Laura Pons Seguí
Personal docent / mestre d’educació primària
Escola Sagrada Família
Laura Pons Seguí és doctora en Educació i llicenciada en Educació Primària (2013), amb un Màster en Lingüística Aplicada i Adquisició de Segones Llengües en Contextos Multilingües per la Universitat de Barcelona. Actualment, forma part del grup de recerca consolidat LMI-UB i del grup d’innovació docent GIDAT.
Amb una sòlida trajectòria en el sector educatiu, Laura està vinculada a l’Escola Sagrada Família, on ha demostrat una dedicació profunda a la formació dels alumnes. Ha ocupat diversos rols a l’escola, liderant la implementació de noves metodologies d’ensenyament i coordinant projectes educatius, sempre enfocada a la millora de la qualitat educativa.
A més, ha participat en diverses investigacions sobre competències, com ara “L’impacte de l’avaluació educativa en el desenvolupament de competències a la universitat” i ha publicat articles sobre avaluació i competències en educació superior. La seva capacitat per innovar i liderar ha estat reconeguda, consolidant-se com una figura destacada dins de la comunitat educativa.
Personal docent / mestre d’educació primària
Biografia:
Laura Pons Seguí és doctora en Educació i llicenciada en Educació Primària (2013), amb un Màster en Lingüística Aplicada i Adquisició de Segones Llengües en Contextos Multilingües per la Universitat de Barcelona. Actualment, forma part del grup de recerca consolidat LMI-UB i del grup d’innovació docent GIDAT.
Amb una sòlida trajectòria en el sector educatiu, Laura està vinculada a l’Escola Sagrada Família, on ha demostrat una dedicació profunda a la formació dels alumnes. Ha ocupat diversos rols a l’escola, liderant la implementació de noves metodologies d’ensenyament i coordinant projectes educatius, sempre enfocada a la millora de la qualitat educativa.
A més, ha participat en diverses investigacions sobre competències, com ara “L’impacte de l’avaluació educativa en el desenvolupament de competències a la universitat” i ha publicat articles sobre avaluació i competències en educació superior. La seva capacitat per innovar i liderar ha estat reconeguda, consolidant-se com una figura destacada dins de la comunitat educativa.